hari ini,10 Nov 2009..genap usia abah 55 tahun...wow!! lagi 5 tahun dah nk masuk 60 thn...cepatnye masa b'rlalu..Alhamdulilah abah masih dipanjangkan umur sehingga ke hari ini..walaupun 2-3 thn lepas abah penah sakit..tapi kesihatan abah dah beransur pulih..Dalam pukul 1.00 pagi tadi, aku terjaga and tetibe teringat befday dia..so dlm mamai pun sempat lg aku taip msg wish..hehe..serius aku tak tdo lena...mungkin kesan aku mkn pil tu..hehehe..Anyway..HAPPY BEFDAY TO ABAH!! May Allah always bless you...
Cake utk abah..hehe(trademark abah ada misai)
Next birthday--> 14 Dec (my beloved, Mr.Idz)





0 comments:
Post a Comment