Akhirnya....nk dkt 1 month to our engagement day..baru lah berkesempatan utk aku perkenalkan mr idz kepada family aku...emm..tu pon kebetulan diorg dtg kl..biaselah cuti² ni. Jumpe pon kat kedai makan je...hikhik...memula sebelum jumpe...die msg aku ckp segan la ape la...maybe tgk muka bapak aku cam garang sikit kot...hahahahaa...tp i know la abah cane...memalu cam aku ada arr...bila smpi je kat kedai mkn..dari jauh..si naim ckp muka die cam pelakon 'Kuliah Cinta'..yang mana satu pon aku tak tau arr...yg penting bkn si apek la..haha..seb baik die menyelambakan diri berkenalan...lega la die skang..aku je lom jumpe mak bapak die lg ni....cuak tul!
BTW..mak bapak aku nmpk suke n bekenan je..seb baik die nmpk encem sikit mlm tu..hihi..he alwiyz handsome to me..tinggal lagi die tak jumpe abg aku je g...tak tau ar oyi boleh blk semenanjung ke tak ni...huhu..
Anyway smlm kuar beli 1 lagi barang hantaran aku utk die..masih tgh konpius nk pilih theme color ape utk hantaran aku..tentative purple-olive..(as was advised by Rena Cruzee...aku nk pink hitam tp dia kata tak kena lak ngan aku. adui yaii!!) Untuk gubahan, aku dah book kak ima and die pon dah setuju...sbb aku ni dah tahap konpius and rambang mata dah..
Checklist beli barang----hantaran belah pompuan
1. Sireh Junjung ( DONE! -- Dah suh mak buatkan)
2. Kain Baju Melayu ( PARTIAL! -- Kena igtkan dia belikan 'Sampin' n 'Songkok)
3. Cupcake (PARTIAL! -- Dah book date ngan kak zura; cuma look for the design n color!!)
4. Choc (DONE! -- Cik Jah akan sponsor!)
5. Baju Kemeja(DONE! -- dah beli smlm kat G2000)
6. Potpuri (Not Yet!! )
7. Buah2 (Not Yet!!)
Lain-lain: Door gifts (Not Yet), Baju (24 Mac siap!), Tudung (beli after dpt baju ar), mekap(sendiri), kenduri(mak urus)
Checklist beli barang----hantaran belah laki
1. Sireh Junjung(mak wat kot)
2. Kain Nikah aku (DONE!)
3. Cincin Risik + Tunang (DONE!)
4. Perfume (Aku beli sendiri ar kot...smlm tak bnyk choice tgk ngan die kat mines)
5. Cake(makcik wat)
6. Beg & Kasut ( xtra mak dia suh bg...hahaha bestnyeeeeee)
Lain-lain: Sampin & Songkok(kena igtkan dia bg kat aku...hihi)
To be continued...





0 comments:
Post a Comment