Hari ni hari paling tak tenteram..nk terberak dan terkentot..smua yg busuk2 ada la...semua sbb this interview session with him. Ada 3 sesi(sbnrnya aku ni menyelit utk candidate Puchong's Branch):-
1. Sesi jawab soklan bertulis -- nothing serious..more to personality test
2. Sesi interview -- with HH, FF, Mrs P and Mr K (nama biarlah rahsia...hihi)
3. Sesi discussion -- dpt topik..discuss dlm group
Basically, nothing touch pasal kerja sangat or anything wrote in books..more to personality..working environment..and so on.
Paling kelakar aku kena nyanyi lagu epf..suh nyanyi korus..aku gi nyanyi part last sekali..kuang3x..then di suruh baca doa pepagi tu..lagi la..mana aku tau..tp ckp kat HH, aku igt memula je...so aku tiru sore ustaz tu...'Assalamualaikum w.b.t..sebelum doa dibacakan, marilah kita sana-sama menghayati...bla bla..' hihi..tergelak gak diorg..
Everything went well...plus betambah lega bila sblm balik..die msg aku..'Good effort today.very good'. Dia ada ckp spnj 2 tahun 1 bln aku keje under service, dia kata 'i found u fascinating..why...ask me why later'. So tadi aku ada msg die..about the fascinating about me...then die kata perlu ada another session psl tu...aduii...check gmail..skali dia dah suh kak miza setkan session ngan aku dah..for 30 minutes...huhu....
Anyway, ptg tadi tersangat lapar nye laaa.....tp seb baik buah hatiku, Mr idz tapaukan mee goreng before balik..huhu..i love cygggg!!!





2 comments:
glad to hear that you enjoy the session..
mayb u even better than me.
no lah--u are very very far far away better than me...hukhuk
Post a Comment