Seawal pukul 7.30 pagi, aku telah dijemput oleh Mr Idz and maknye utk kami bersama-sama pulang ke kampung halamanku dgn objektifnye ialah utk 'tau di manakah letaknya kampung Merapoh ini'...hehe. Mmg agak mengantok sbb tak puas tdo mlm td kot..
Tibe di kampung lebih kurang pukul 11.30 pagi...diorg igt umah aku betul2 kat dlm town lipis kot...padahal hujung daerah lipis dah tu..sampai je depan umah ada tukang umah tgh wat mozek dpt porch lak...nasib ar die...

Aku cecepat call cu(pakcik aku) utk dtg ke umah cpt2...sbb dia yang beria nk kenal ngan m. idz ni..sampai je die...sore kuat die bg salam dah dgr dari luar umah..hahaha..tergelak je mr idz...bnyk jgk la kena soalan ngan pakcik aku ni..pakcik aku ni je pon yg buat umah bikin kecoh...memacam di soalnye...aku bukan pe...nk membodek die sponsor..kahkahkah..at least jimat tang PA system nanti...
One thing leh nmpk...mr idz and abah ni sama je karekter kot...pendiam tak bnyk ckp. pompuan2 lak terlebih sudah...wahaha..bis je mkn tghari...santai2 beborak je...bila nk zohor tu...bapak aku ajak bakal menantu die ni gi surau kat bawah tu...hehe..saje je g lambat ek...takot suh azan ke syg oi..hihi..Emm...yg pelik tu..ada ke nk tunang kene isi borang..adui la...complicated plak tu...pastu kene photostat sendiri borang...bagi je ar softcopy kan senang.....ku sangka panas ke petang..rupenye hujan ditengahari...cheh wah...skali tetibe hujan lebat daaa......terpkse ar tunggu hujan berenti utk gerak pulang..
Adik aku si naim pon tumpang skali sbb nk balik asrama..memula cam ngelat je takmo balik..alasan nye ketapi dah takde la ape la...aku ajak je balik skali...yang tak tahan tu..mak mr idz leh plak bg duit blanje kat naim ni(tu takpe lagi)...yg plg tak leh terima...dida pon dpt...(die igt dida masih sekolah kot!! hhahahaha)

Saje test guna frame ikan...hehe

menung ape tu syg oii

my mom and my mother in law





0 comments:
Post a Comment