Saturday, April 17, 2010

Laparnya....

Baru je niat nk g Giant..shopping makanan and barang2 family day, aku dikejotkan dengan kehilangan purse ELLE yang sememangnya ghaib dari beg sandang aku..bila diigtkan balik..rupanya ada kat bawah meja opis aku. Baru igt nk beli sushi...too bad..duit kat umah pon takde..akak2 umah aku plak takde(k.liza g PD and k.mona g indon)..tunang aku lak gi Perak..huhu..sedih + nak termuntah dok melantak megi dari pagi smpi petang. Dah ar bahan perencah (bawang ke cili ke semua takde)..makan togel je la. Mmg tak lalu..huhu..mmg BAD DAY..aku dapat rasa tunang aku dah risau...sian syg oii..sampai mak mentua aku call suh kunci umah(sbb tinggal sorang) + ajak tdo umah(bak kata tunang aku)..nak wat cane..nk gerak pon aku tak berani sbb IC and license takde...Ciki ajak jgk gi umah dia tp alahai nak naik komuter...mmg tahap pemalas aku nk naik..tahan je la lapar..gi pon minggu ni aku dah bnyk makan kot..maybe nk period ni...takpelah sampai ke detik ini aku betahan....huhu...tunang aku dah msg nk hantar makanan sat gi....sabau ye perot...jgn nyanyi skrang...hihi

4 comments:

Rena Arielle Cruzee said...

pipititi --- nape ada info yg tak sync? ada tunang....tapi ada mak mentua gak? so, tunang dah jadi...??? hehehe

damia dhia dina said...

ciki--hahaha...tu pon nk dipersoalkan..meh aku suap nak??hahahaha

Azura Aziz said...

tak sabar nak jadi menantu... kahwin aje ler lepas raya ni niti... hehehe

damia dhia dina said...

ermm..perlukah sy kahwin awal? tak puas lagi nk berjalan ni...:D