Wednesday, August 25, 2010

Majlis Berbuka Pose di Quality Hotel

Semalam, kami berkesempatan untuk berbuka pose beramai-ramai di Hotel Quality, Jln Raja Laut. Yang x dpt hadir ialah Ciki and Zaidi je. Paling sporting bile abg Azmi jadi datang and sempat plak tu balik umah dulu and tukar baju...fulammak! Makan kat sini boleh la tahan sedap...ditambah dengan MC nye si Dee. Aku pon terkonpius nk panggil abg ke kakak ke uncle bila sibuk nk amik gambo ngan die.hehe...

Anyway, bila tengah makan, tunang aku msg berita yang menggembirakan..cheh wah!!! Tak sabar dah nk kawin ni..hehehe...walaupon masa tu aku still dlm mode majuk tp at last cair jugak...hehehe..i love u ygg....

p/s: Still dlm proses nk panggil die 'abg'..hikhik


Bebudak eP mmg suka bergambo!


Inilah Dee..awww!!

0 comments: