Mika ni bertunang sama bulan ngan kiteorg tapi dah jodoh mika sampai dulu...akhirnya penyatuan mereka telah disatukan by tahun ini juga..tak salah aku before puasa mereka dah bernikah dulu..tinggal lagi majlis kenduri baru diadakan pada hari ini..takpelah tu...sempat gak mereka beraya as pasangan suami isteri...best tuuu!!!
Azizi and Diana satu department ngan tunang aku..aku pon takde la kenal sgt ngan diorg..gitu2 je ada lah..hehehe...majlis ni diadakan di Nilai, N9..takdelah jauh sgt...Aku bertolak dari umah ke umah mr idz lebih kurang 1140am..igt nk suh die tgk brek keta aku yg bebunyi ni...tak lama kat bengkel..tukar keta balik kat umah die then gerak g cari hadiah untuk mika dulu..tolak ke kenduri pon mcm dah lambat dlm 1 lebih..ramai gak bebudak opis yg dtg..elok2 kami sampai, rombongan pengantin lelaki dah siap nk gerak ke arah khemah..so ape lagi..kami join je la...hihi..
Mcm biase soklan cepu emas sure ditanye kat kami, tp seperti biase senyum je la...hehehhe....
--Pengantin Baru Azizi and Diana--
Sbb bateri cam aku dah abis..terpaksa la tumpang snap gambar kiteorg ngan pengantin guna cam jurugambar situ(termsk la cam en nidzam ali! kena mintak ngan die ni.....) . Sebab ralat lagi..amik je la gambar berdua je bile otw balik tu..huahua..





0 comments:
Post a Comment