Tuesday, October 19, 2010

House Painting

Dengan bajet yang ada, proses mengecat bermula di mana bahagian luar umah kami upah orang untuk cat. Tapi untuk bahagian dalam kena ar cat sendiri sbb bapak aku tak bagi org luar simply masuk. Untuk bilik aku, after nego dgn adik aku, akhirnya dia setuju utk switch ngan aku...bilik dia lagi besau..sbb share ngan abg aku. So..as kakak..die kena respek ar..hehehehe..


tgn dah jadi menggerutu dah ni....

luar nye oren..

ni bilik aku...green...

0 comments: