Hari ini merupakan hari ke-6 aku memegang title sebagai isteri kepada suamiku, Idzfaleh..fuh macam x percaya after tunang almost setahun, kami akhirnya mempunyai ikatan ini. Ikotkan by 3 April ini, our engagement will be expired..alhamdulillah..majlis berjalan lancar and boleh dikatakan mmg All is Well-lah!!!
Yang Menarik!:
1. Tema hijau putih - hampir ramai penduduk perumahan aku memakai baju hijau putih...esp penanggah dan tukang masak, dimana baju t-shirt and tudung..aku dah beli awal2 untuk mika pakai. Thanks to Bada for the t-shirt and of cos to ciki yang tolong aku bnyk sgt pasal hal baju and tudung!
2. DJ majlis - memula plan, dj utama ialah sepupu aku, Ain and di back-up by pakcik aku, Cu. Tapi tetibe anak teh, hafiz(sepupu aku jgk!) tunjuk taring jadi DJ yang rasanya dah macam reporter..turun ke tempat tetamu utk temubual...tp seb baik ada org halang. Even Cu aku pon best..suka wat lawak sampai aku and rombongan laki tgh makan beradab tu terbahak2 gelak dia wat lawak.
3. Kwn2ku yang sporting!! Ciki, Teri2, Chiwawa, Rosziana, Datin and Cik Hariah yang sanggup datang dari KL untuk meraikan majlis aku...terutama Ciki, Teri2 and Chiwawa yang bnyk jadi advisor aku...peneman setia..pengkritik..tukang lap peloh..tukang payungkan...jadi bidan terjun decorate backdrop khemah pengantin n semua2 lah...i love u so much gals!!!!!!
4. Lauk Kenduri -- fuh!!!ini boleh dikatakan mmg licin sampai aku pon kempunan!! ramai org puji masakan esp sambal hitam style pure negeri Pahang!!!
5. Fotografi -- thank God!! seb baik aku hire Pian!! Adoyai...ikotkan pakej mak andam tu...setakat 40 rolls..adikku aku sibuk msg kata cam agak menyedihkan tgk gambar yang dia snap...takleh challege si Pian nye skill. Ada a few pics Pian dah upload di FB...tak sabar tgk hasil kerja dia nanti....sesapa berkenan leh lawat website dia di http://www.endmayastudio.com/

Artwork dari Sophian
Yang tak berapa best!!
1. Pakej Andaman - sesapa yg datang lmbt, mmg tak tau kerusi pelamin aku cane..adoyai..menyedihkan jgk smpi aku mintak dia tukar kerusi lain..lom campur backdrop khemah pengantin takde!! seb baik ada pakusu aku and teri2 yg bnyk tolong..mekap seb baik ok...aku hope sgt asal x buruk je...lom campur baju2 dia yang mmg aku tak sentuh langsung (ada 3 pasang). Utk majlis sanding, mmg aku bawak baju dari butik kak zu, bangi sampai org puji...itu pon kalaulah diorg tau tu baju amik dari KL...hehehhe
2. maybe timing utk sanding tu salah...pukul 2 baru nk sanding and ramai yang ralat sebab ada yg dah balik awal...kengkwn aku pon xdpt tgk aku sanding dh...huhuhu..
emm..aktiviti yang telah aku wat ngn my hubby are kemas umah sesama...basuh kain (ni aku sorang je) and soping barang umah sesama...masak memasak tu masih belum berkesempatan...hehehehe...tunggu je la nanti pas abis majlis..
Perasaan aku?? emm..after majlis berakhir, aku rasa kelainan sangat dlm hati aku..aku rasa all the pains..kesunyian aku hilang mcm tu je..to be truth baru aku rasa sangat2 BAHAGIA!!! i know what this word means now!! Aku nampak perubahan yang dia cuba buat..and aku pon nak berubah untuk kebahagian kami..insyallah!! mmg telah ditakdirkan jodoh aku ngan dia..





1 comments:
lu poyo jiwang aa makwe!!! aku tgh tahan munt.....baldi mana???? hahaah joking, beb!
congrats eh! aku doakan bahagia 4eva!!!
Post a Comment