Wednesday, June 15, 2011

4- 6 June at my hometown

On last 4 - 6 June yang lalu, kami pulang ke kampung halaman ku di Merapoh. First time balik kampung after kahwin...God! How i miss my family so much! sebenarnya ada isu yang kena aku balik kampung cecepat...jahat kn aku......alhamdulilah setel and tak de ape pon sbnrnya. Kat kampung, aku amik kesempatan utk bawak hubby aku tgk kebun abah. Mmg syok sbb kiteorg bwk bekal and bekelah kat kebun. Then, of cos terjun dalam sungai..air agak keruh sbb mlm sebelum tu hujan lebat, tapi peduli apa kan..seb baik si bdk myanmar(pekerja abah) tu tak de kat kebun tu...kang ngintai lak..hehe. Malangnye time ni bukan musim buah lg..baru nk berbunga. So takda apa yg boleh dijamah except bekalan yang dibawa. Juga sempat tgk reban ayam yang baru abah buat. Oklah, for the start kan...

Peace from him..

Susu getah yang sedang mengeras..

Ayam2 yang kebosanan..

Met my mom's old office mates
- Makcik Mimah (Tudung Hijau) and Makcik Roslina (Tudung Biru)

0 comments: