Aku and Cikibam ditugaskan untuk menjadi penceramah bagi Kursus Pengukuhan Produk eP di Institut KWSP. Kali ni fokus untuk spokes Klang Valley. Selepas hantar hubby kat lrt (die pon kena keje), aku bergegas ke ESSET and park sebelah si rambo. Suasana agak sejuk dalam bilik and kena rajin kuar untuk panaskan badan. Seb baik Ciki take the lead and part aku tak banyak pon..kuikui..petang aku sub con kat si michael, CSC plaks. Bosan ar and takde mood. Tghari tu hubby call kata suami mak ngah meninggal. Suppose esok tu nk balik kampung lawat..sekali dah ajal kot. Mak balik ngan Apit je. Aku masih training masa tu, takkan nk tinggal cikibam ngan munu dia kot..hehe. Petang tu kami menghala ke umah kak Zura..dia banje makan durian. Sampai pening pala aku malam tu..kena sapu minyak bebanyak. Haii...that's why i don't like makan durian....huhu.
Sesi Cikibam berkenal2 ngan peserta khursus
ni group..emmm apa nak kata ek psl laki2 ni..? lu pikir la sendiri..
with Mike and En Yusuf, EPF Kajang





0 comments:
Post a Comment