Saturday, July 2, 2011

Vacation: Port Disckson 24-26 June 2011

Perancangan telah dibuat sejak awal lagi bersama my closest frens, but towards the end, hanya kami bertiga yang available utk bawa keluarga masing-masing. Sejak awal, kami dah booking bungalow epf utk kami menginap dengan kos sebanyak RM40 semalam (kalu x silap la..). Sebelum pergi, kami dah buat list dan pembahagian tugas terutamanya dari segi nak beli2 barang, basuh pinggan mangkuk (emm...tugas sapa tu ek?). Petang Jumaat 24 Jun, kami bergerak secara berasingan. Aku of cos la ngan hubby and MIL..kami dokat je ah..dari Kajang je pon compare ngan diorg. Sempat lagi singgah TESCO Kajang utk beli barang makanan. Kami tiba di PD lebih kurang pukul 6 lebih..woooo..mmg look scary bungalow ni..mmg tak teramik gambo dalam bungalow ni. Ada 4 bilik di tingkat atas. So, aku amik bila sederhana besar memandangkan kami hanya ber-3. Dapur oklah..segala kelengkapan dapur mmg cukup..tiggl bwk makanan je mai, cumanya astro yg ada kat situ versi lama and takde kad astro pon..cane mau tgk??? aduyaii...datang bercuti mmg keje tak lain of cos mandi laut...hehe, tapi pantai depan bungalow ni tak berapa best nk mandi sbb kotor...so kami mandi di Teluk Kemang je la..syokknye sbb lama tak mandi laut. Malam Sabtu, kami ada buat BBQ. Masa nilah time untuk diet(ye ke?) sbb takde nasi. Yang paling tak dapat lupa bila malam jumaat tu hujan lebat and ribut petir, sekali blackout daa..hehhe..ape2 pon percutian tetap seronok..sebab selalu bercuti ngan family je or kalau ngan kawan..akan kawan je...tp kali ni kira 1st time bercuti ngn kawan2 and family sekali. Baru lah dapat berkenalan2 tak gitu..

the beautiful ocean..


my handwriting over the sand

catwalk..

wachaa!!

0 comments: