Monday, August 15, 2011

Reading Time: Doktor Cinta

tetibe je berjaya khatam novel ni..agak tebal la jgk(lebih 600 pages)..maklumlah time bln pose ni dari aku tdo lama2..baik aku baca something. Buku ni was borrowed from Cikibam since die sibuk nk khatam buku lain. Ekceli terjangkit dari Kak Zura yang tetibe koya beli novel bebanyak (berkat tgk citer Nora Elena la ni..!!). Pape pon citer quite sempoi and slamber tapi monolog bnyk sgt smpi kekadang aku terlost. Pe yg jadi before ni..and ape kaitan ni ngan tu..adeeii...sabar jela. Anyway, tgk la cane..kene cari bahan bacaan lain plak pasni. Dah tua2 ni jadi lembab sikit nk baca..agaknya ni for the start la kot..i used to be org yang kuat membaca tapi bile dah besau2 ni, aku jadi malas sikit..sikit??? banyak ada la....sampai kekadang isi borang ke ape ke..aku main sign je sbb kemalasan ni. So, for diri sendiri.. Bacalah kamu sebelum kamu dibacakan...motif!!

0 comments: