Day 6:: 6 Nov 2011 (Sabtu)
Welcome to Jeju!!!
Nilah kemuncak bila berada kat Korea ni. Jeju Island is just a like heaven..ye ke? hehe..walaupon dikata org sgt mahal, tp aku tak rasa sgt pon?? sbb aku bkn dtg nk soping!!! fokus utama mmg jalan2 n amik pic cantik2. Utk ke Jeju ni kami kena naik flight yang amik masa kira2 1 jam utk smpi. Masa kat Gimpo Airport, bdn aku dah wat perangai. Aku x berapa nak well sbb cam rasa nk muntah and sakit pale. Seb baik bila dah smpi Jeju, semua nya dah ok...kalo tak tak tau la nk ckp pe..
Dlm kol 5 pagi kat Gimpo Airport..kiteorg naik jeju air which depart by 6.50am gitu..time tu hujan lebat n baru la terasa kesejukan...
kat Pyoseon Haevichi Beach..katanya ada babak citer All In buat kat sini..





0 comments:
Post a Comment