Monday, December 5, 2011

Autumn In My Heart - Korea Trip 2011 (Part 4)

Day 6:: 6 Nov 2011 (Sabtu)

Welcome to Jeju!!!

Nilah kemuncak bila berada kat Korea ni. Jeju Island is just a like heaven..ye ke? hehe..walaupon dikata org sgt mahal, tp aku tak rasa sgt pon?? sbb aku bkn dtg nk soping!!! fokus utama mmg jalan2 n amik pic cantik2. Utk ke Jeju ni kami kena naik flight yang amik masa kira2 1 jam utk smpi. Masa kat Gimpo Airport, bdn aku dah wat perangai. Aku x berapa nak well sbb cam rasa nk muntah and sakit pale. Seb baik bila dah smpi Jeju, semua nya dah ok...kalo tak tak tau la nk ckp pe..

Dlm kol 5 pagi kat Gimpo Airport..kiteorg naik jeju air which depart by 6.50am gitu..time tu hujan lebat n baru la terasa kesejukan...

kat Pyoseon Haevichi Beach..katanya ada babak citer All In buat kat sini..

aksi2 kat Trick Muzeum..illusi bnyk tu...!! Tak mampu nk uplod semua pic..;)

usaha keras utk smpi ke puncak @Sunrise Peak - Seongsan Ilchulbong

@ All in House..

0 comments: