Sunday, January 22, 2012

Movie Marathon - 22 Jan 2012

Hari kedua di cuti raya cina ni..as plan..nk tgk movie marathon..esp citer2 ni aku rasa menarik nk tgk and puas aku ber'kempen' kat hubby nak tgk nak tgk...so at last dpt la jgk...underworld mmg aku ikut dr dulu smpi la yg no.4 ni..and another citer maybe sbb ada adventure sikit and plus of ada the Rock..heeeee...kami start ngn underworld kol 1.50pm and aku expect citer ni cecah 2 jam..rupenya tak ..by 3.15pm dh abis. Kami sempat semyg Zohor and then sambung another citer kol 3.50 plak...seb baik x rabak mata and in fact dpt seat cantik la jgk...

Rm 68..worth spent..

cantik sgt island ni..aku rasa tgk 3D sure leh nmpk lg bnyk mende yg cantik2..kisah bermula apabila anak tiri The Rock ni dpt signal pelik dr radio and dia believe ia dtg dari atuk dia yg hilang berthn lamanya. The Rock ni ex army tau hal2 secret code, so dia translatekn utk anak tiri dia ni..(saja nk rapatkan hubungan la konon2nye). So nk dipendekkan citer, diaorg gi mengembara bermula dari sebuah tempat, Palau. Kat sini dia jumpe Gabby and anak dia yg jadi guide mereka utk smpi ke pulau misteri tu. Rupenya ada atuk dia kat sini..pulau ni yg best..haiwan/tumbuhan kecik tukar jadi gergasi and sebaliknya. Tetibe ada mengkarung gergasi...padanla aku tgk preview dia igt dinosour...sementara bile diorg masuk dlm air..ada bnyk jerung....sekali rupenye kocik2 je..hehee..cantik sgt..ala2 cam avatar gitu...

Ni underworld 4 la kiranye..kisah lebih kat zaman moden apabila pual Lycan try nak cambahkan puak2 diorg..sementara puak vampire ni mcm menyorok ketakutan. Dlm citer ni Selene rupenya ada anak hasil hubungan die ngan Michael (Hybrid)..and anak dia rupenye jadi sasaran puak Lycan utk biakkan puak2 diorg sbb kononnya hybrid lg power la katakan. Smpi sudah watak Michael ni ada kejap je...lebih kepada cane Selene nak selamatkan anak die dari Puak Lycan...bapak slimnye minah ni..n dah nmpk tua sikit...pape pon i like citer vampire/werewolf ni...hehhee

0 comments: