Hari ni terlambat gi klinik smpi dapat turn no.12. Aduyai...dari kol 8.40am smpi la kol 12 lebih barulah aku dipanggil. Perot dah nyanyi n pala dah start pusing tu. Tp once nmpk muke doc fatimah yg lembut tu...terus hilang semua mende...kali ni doc still scan and insyallah kami akan dapat twin girls. Suke la tu laki aku..aku lak tetibe terasa sedikit keciwa sbb aku nk baby boys. Takpela..tak de rezeki..asal babies aku sihat dah bersyukur dah. Kali ni posisi babies tukar2 lagi..aduyai aktif sungguh. Check jantung semua ok and berdegup elok. Pastu doc ukur babies...saiz lebih kurang sama besar. Doc ckp nak beranak normal atau c-sec kena tunggu 8 bulan lebih..kalu salah satu baby dah turun pala ke bwh..then ada harapan nk normal. kira die pembuka laluan la. Doc jgk cite yg baru2 ni die baru tolong sorang patient anak twin gak..tp die over due 2 hari and babies both besar..dlm 3kg lebih sorang..and paling terkejot..deliver normal tu!!! Kalu pk mmg la seram tp aku rasa aku sanggup face deliver secara normal bebanding c-sec tu..insyallah. Next appointment, doc suh dtg utk wat detail scan utk check every part kat babies. tp rasanya bukan die yg wat based pada kad merah aku tu. mmg ada org khas yg akan wat. Anyway, anggaran sorang baby aku dlm 1/2 kilo lebih sorang..cepatnye besauuu....padan la makin berat..hehehe...
bulat plak perot anak aku ni..padan la berat dah 565g...
yg ni plak beratnye 539g..both edd lebih kurang sama





0 comments:
Post a Comment