Just received call from my bos..asked me whether i hv on-leave plan for this coming Dec..OMG...aku mmg takde planning ape2 pon...tp what if kalu tetibe ada nanti? Rupa2 nye dia bg tau..ramai sgt yg dah plan utk cuti bln tu..and risau who will take care of the office...
1. Ms Cruzee - on-leave starting frm 19hb - Jan 10
2. Bakal² pengantin(linda & sahura) - kawin same date plak tu..19th Dec..(of cos amik cuti pjng jgk)
3. Zai² - adik nk kawen plaks...duii
4. Kak Ita - Skang tgh MC..most probably kena extend lagi....
Tp ikut pala otak aku...cuti xmas and awal muharam pon dah enuff ezz enuff dah..hihi..plus aku bnyk kena cuci keje² 2009 so that 2010 punye keje more manageable...hopefully..and ditambah dgn semangat baru and hidup baru..





0 comments:
Post a Comment