Sunday, November 22, 2009

Selamat Ulangtahun Sayang....

Hari ni genap setahun aku bersama die..tak sangka cepat sungguh masa berjalan..and sedar tak sedar dah lebih setahun jgk aku dah tak jumpe abg..biarlah die ngan kehidupan die..dah takdir aku mmg bersama dengan org yg aku syg skrg..cheh jiwang plaks rasanye...walaupon aku sorang je yg ingt smlm(smpt aku bg sms kat die..)..nk buat mcm mane dah dia kata die pelupe...mmg aku terasa..the most important day die tak igt...memang sedey sgt hati aku..nk buat camne kalau ini jugalah takdir aku..i need to be strong!! aku tau akulah org paling tabah dgn bermcm2 dugaan yang aku tempuhi 2-3 tahun ini..and percayalah...utk kaum2 wanita..hati2 dgn janji2 lelaki..semua nya manis..mereka hanya tahu lontarkan ayat2 cinta..menabur janji2 yg belum pasti dpt ditunaikan..semata2 untuk memenuhi keinginan mereka masa itu..saat ini aku rasa aku masih boleh bersabar..hati aku dah cukup ke utk menghadapi kehilangan kali ke2?TIDAK rasanye...die hak aku..milik aku..aku tak sanggup untuk kehilangan die..aku akan cube pertahankan...anyway..HappY anniversary sayang...our 1st year of life..TOGETHER...insyallah..

0 comments: