Almost a week aku mengalami headache..(bercampur2 ngan loya tekak la..mabuk la..) gara2 makan pil tu..(mls nk mention pil ape). Sore2 nakal kata aku pregnant la ape la mmg tak msk akal langsung!!! ada plaks cam tu...so..ptg tadi aku nekad utk....jeng..jeng...kasi surprise sikit...emm..takdela..aku g saloon..and cut my hair as short as possible..haha...boycut namenye!!!Lantak la die nk marah aku ke ape ke..yg penting pala aku dah rasa ringan sikit..mmg la syg nk potong sbb niat aku nk simpan panjang...tp biarlah lagi pon aku kena wat rawatan scalp aku ni dulu..cam dah kronik tahap gugur rambut ni...anyway aku pon sbnrnye nk buang rambut yang aku color2 dulu(bhg hujung2 rambut je pon)..biar natural black...hehehe...





0 comments:
Post a Comment