Saturday, March 5, 2011

Jemputan ke Majlis Perkahwinan Kami

Hari ini adalah hari operasi aku untuk tulis kad-kad jemputan untuk aku edarkan mulai esok. Ponat nye tangan nk tulis...kat FB aku dah publish since jomat malam..smlm aku and tunangnye aku blk kg aku (balik hari tu!!) untuk pilih and try baju2 untuk majlis belah aku..adoi..memang kena diet aku weiii...tombam giler nmpk compare ngan die...kepada kengkwn yang baca blog aku ni, jemputla datang and if takde FB n nk datang, email je or sms your address supaya aku leh pos/emel..ikut mana yang berkenan..xoxoxo.

0 comments: