Aku betol2 sedey...nangis mcm hilang boyfriend je...rasa lebih teruk dari tu aku nangis, sampai aku pergi keje..semua kata mata aku bengkak..ada yg tuduh aku gaduh ngn tunang aku...tp sape yg tau..mmg tau la...aku dah hilang dia...si dudek yang aku sayang..yg family aku sayang..keturunannya menghuni rumah aku sejak sekian lamanya..ada yg ckp ni kucing 'org kaya' tapi meh aku ckp sini...'takde maknenye!!!' . Walaupun die kekadang cam samseng halau sape2 yang masuk kawasan die..tak payahla nak racun die sampai mcm tu sekali..die pon makhluk Allah juga...dah la dia 'anak yatim piatu'...huhu...smlm bila aku balik kg, abah ckp tak nk tgk ke mayat die kat surau tu...tapi aku ckp tak boleh...nanti aku nangis g..mak aku pon smpi sudah tak tgk...sbb takut teringat..pas ni aku takmo dah sayang2 kucing beriya sgt..tgk jadi mcm ni..tapi sebelum die nak pergi, dia dah bawak balik bini die yang tgh pregnant anak dia kot...muga waris dia secomel dudek gak...i love u dudek..muga kita jumpe lagi di 'sana'..i love you..alwaysss!!





0 comments:
Post a Comment