Jeng jeng..takde keje cari keje...RM 5 jer utk sebelah tgn..instant punye ukir..got it at jln tar, near mydin..!! Hasil not bad..mmg pro la die wat!
Saturday, August 27, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Waking up I see that everything is ok | The first time in my life and now it's so great | Slowing down I look around and I am so amazed | I think about the little things that make life great | I wouldn't change a thing bout it | This is the best feeling |
Jeng jeng..takde keje cari keje...RM 5 jer utk sebelah tgn..instant punye ukir..got it at jln tar, near mydin..!! Hasil not bad..mmg pro la die wat!
2 comments:
Wah, Niti. Bukan main sakan raya nampaknya! Murahla RM5 je. Kalau akak, akak buat dengan kaki2 sekali!
hajat dihati mmg nk wat both tangan...tapi kang tak lepas lak nak balik..bnyk sgt org kat jalan tar tu kak...hehe
Post a Comment