Continue citer sebelum ni...
After abis jalan2 kat USS, lebih kurang kol 3 kami dah gerak untuk balik. Kali ni kami pilih untuk naik keta cable untuk balik ke Harbour Front. Tapi kene naik dulu Sentosa Express ke Imbiah Station. Tiket untuk naik mende alah ni tak 'mahal'..cuma $26 je seorang untuk dewasa. Cable car ni tak setinggi mcm kat Genting and Langkawi. Smpi di vivo city kat Harbour Front, kami naik MRT ke Orchard Road untuk semayang. Mak aii masa ni kaki memang sakit giler dah. Kami semayang jamak zohor and asar kat Masjid Al-Falah, lebih kurang 500 meter dari MRT Orchard Road. Aduiyai...terseksanya nk jalan tp semata-mata untuk menunaikan kewajipan kami, kami gagahkan diri jugak. Pas semayang kami cari makan kat Takashimaya (x igt ejaannnya..)..kami tapau je. Konon2 nk makan kat Night Safari nanti. Aduiyai..ni lagi satu, nk sampai ke Night Safari ni, kene naik MRT sampai Ang Mo Kio and then naik lak bus yang amik masa kira-kira 40 minit. Sampai tertido2 keletihan..seb baik dpt tmpt duduk.
in Cable Car..yg sebelah aku tu dah gayat tu tp muke maintain jeee...
Kat Imbiah Station
Seblum minum petang kat Sapphire Cafe
hebat gile atuk ni...
pnjg giler org beratur utk naik tram..
Muke penat but excited nk tgk binatang...
18 Sept 2011 - Ahad
Kami check-out by pukul 8.30 pagi dan menghabiskan sisa-sisa duit dolar untuk tambang bus and train ke Changi Airport. Kali ni aku tak check-in beg, tp yg sedis nya aku nye Pencuci Muka, Safi kena buang sebab lebih dari 100ml. siot toll...dah la baru beli....sigh :(. Sampai kat LCCT dah kol 1 kot cam tu...seb baik laki aku dah sampai..kaki sakit giler dah ni...anyway sonok bercuti cam gini ngn kekawan..next trip bulan 11...KOREA.....tunggu aku!!!
Sementara tunggu train ke Changi Airport
with anak kak su, Nadrah
nk blk msia sudah....





0 comments:
Post a Comment