Wednesday, September 21, 2011

Singapore Trip 16-18 Sept 2011 (Part 2)

17 Sept 2011 (Sabtu) – Hari Kedua

Yezza, masanya dah tiba... USS here we come!!!!!! Kol 5.30am kami dah bangun untuk berebut bilik air..and by 7.15am masing² dah terpacak kat bus stand untuk pergi ke tmpt yg berkos RM 175.15, dlm $ tak ingatlah pulak. Yang penting kami tak amik express lane and sbb tu la kena kuar awal utk beratur!! Kali ni route kami mcm dibwah:-

Pasir Ris MRT -> Interchange kat Outram MRT -> direct to Harbour Front MRT à took Sentosa Express ke Waterfront Station

Sentosa Express -- very the CERIA color!!

Tiba kat USS dalam kol 9am, igt 9.30 bukak..rupenya kol 10 pg. So, kiteorg sempat breakfast dulu (tapau kat MRT Pasirr Rissss) and posing2 sat kat globe ‘Universal Studio’ – depan entrance. By 9.30 am, kami dah beratur utk masuk walaupon gate patut bukak by kol 10am. Seb baik tak panjang…Satu tak best kat sini, toiletnye takde pili air..so pepandaila nk cedok basuh.

breakfast org kg dulu..

tmpt wajib kena amik pic!

@ Candylicious Shop..comey2 sungguh..

bnyknye candy2 yang tergantung..so gorgeous!!

kat sini aku habis duit beli souvenir!!

sementara tunggu gate dibukak..

with Woody and Winnie Woodpecker..

watak dari citer The Mummy, gundik yg jahat ~~Anck-Su-Namun

yellow cab zaman dulu kot..

kat Sci-Fi punye section...
.
kat Kingdom Far Far Away..

nonton movie 4D kat dlm palace far-far away ni..mmg best giler!!

ngan Frankenstein's monster-- igt patung skali btollaaa...

ni makhluk ape pon tak tau ar...

wow...show from abg2 encem..

Banyak lagi gambar2 kat sana..kalo nk uplod semua mmg tak mampu la. Tgk la kalau rajin later.....chow

0 comments: