Yezza, masanya dah tiba... USS here we come!!!!!! Kol 5.30am kami dah bangun untuk berebut bilik air..and by 7.15am masing² dah terpacak kat bus stand untuk pergi ke tmpt yg berkos RM 175.15, dlm $ tak ingatlah pulak. Yang penting kami tak amik express lane and sbb tu la kena kuar awal utk beratur!! Kali ni route kami mcm dibwah:-
Pasir Ris MRT -> Interchange kat Outram MRT -> direct to Harbour Front MRT à took Sentosa Express ke Waterfront Station
Tiba kat USS dalam kol 9am, igt 9.30 bukak..rupenya kol 10 pg. So, kiteorg sempat breakfast dulu (tapau kat MRT Pasirr Rissss) and posing2 sat kat globe ‘Universal Studio’ – depan entrance. By 9.30 am, kami dah beratur utk masuk walaupon gate patut bukak by kol 10am. Seb baik tak panjang…Satu tak best kat sini, toiletnye takde pili air..so pepandaila nk cedok basuh.





0 comments:
Post a Comment