Bilo dah nk ambang 30-an ni, keaktifan untuk membelek belek gambar2 zaman lama mmg berkobar2..tp ape la sgt yg boleh aku tgk..at least 10 years back je aku ada softcopy pic..yang before tu..emmm..kena rajin scan la blk dr album2 kat kg..maklumla dulu pakai camera kodak je...hardcopy je la tgk..kalo ilang ke rosak..takde la serajin tu nk cari negatif film tu and hantar cuci kat kedai. Ada lagi ke orang cuci kodak ke negatif film or whateva term to call that kat kedai2 gambar? hehhe..rasanya cm takde kot..anyway..adik ipar aku did share pic hubby aku time kecik kt FB..rasa nk tergelak jgk tgk..and compare skang..masyallah...dulu comel montel..geram nye nk gigit...skang pesal kurus? adeiii...

Dimples tetap maintain..pp less tembam..now ada janggut toing toing..rambut? mmmm....
perot boroi ni dah takde skang...hehehe






0 comments:
Post a Comment